24. října 2012

NĚCO PRO VELKÝ HOLKY - NÁKRČNÍK!

Dozrál čas připravit se pořádně na zimu. Takže vyhrabeme háčky, nějakou měkoučkou vlnku a vrhneme se na to!

Dneska to bude mega velký a mega jednoduchý nákrčník pro velký holky. Verze pro malý holky bude o něco později, s trošku jiným vzorečkem a hlavně ve veselejší a zbrusu holčičí barvičce.


Hotový dospělácký nákrčník má průměr 37-38 cm a výšku cca 58-59 cm (podle toho, jak vám vyjde vlna). Udělala jsem si ho tak schválně, bo jsem ryze nečepicový typ a hlavně, když si čepici po půl hodině cesty do práce sundám z hlavy, vlasy vypadají, jako by mi je přejel parní válec. Takže volný nákrčník, který si  v případě mrznoucích uší lehce přetáhnu přes hlavu, je pro mě víc než žádoucí. Kdo to máte stejně, určitě to oceníte.


Co budeme potřebovat:
  • 200 g příjemné, měkoučké a hlavně NEKOUSAVÉ vlny (já jsem použila Doru od Madame Tricotte Paris, je celkem levná a na krk opravdu příjemná)
  • háček tak o číslo větší, než je na pásce na klubku předepsaný (abychom měli nákrčník pěkně vzdušný a lehký) - na Doru jsem použila č. 4.5mm
  • nějakou tu jehlu na zatažení volných konců vlny a pěknou dávku odhodlání!
Vlastní vzoreček je velmi jednoduchý, střídá se jeden dlouhý sloupek a jedno řetízkové oko. V další řadě vpichujeme dlouhý sloupek do řetízkového oka z předešlé řady a řetízkové oko háčkujeme nad dlouhým sloupkem z předešlé řady. Do dlouhého sloupku z předešlé řady neháčkujeme.


Nahodíme si cca 161 ok (počet ok musí být vždy lichý!) a tento dlouhatánský řetízek spojíme pevným okem do kruhu. Dávejte přitom pozor, abyste si řetízek někde nepřetočili!

Uháčkujeme 3 + 1 řetízkové oko, jedno oko vynecháme a do dalšího vháčkujeme jeden dlouhý sloupek a za ním hned jedno řetízkové oko. Opět jedno vynecháme a opět jeden dlouhý sloupek plus jedno řetízkové oko.

Takto pokračujeme až do konce řady, kterou ukončíme pevným okem do třetího řetízkového oka z těch prvních 3+1. Tímto způsobem budeme ukončovat každou řadu.



Přejdeme pevným okem pod vedlejší řetízkové oko (do prvního okénka) a opět uháčkujeme 3+1 řetízkové oko. Tímto způsobem budeme začínat každou řadu.

A pokračujeme: do dalšího řetízkového oka jeden dlouhý sloupek, následovaný řetízkovým okem. Dlouhý sloupek z předešlé řady vynechat a do dalšího řetízkového oka opět dlouhý sloupek plus řetízkové oko. A tak pěkně dokolečka dokola, až do konce řady.


A jedem jak s tureckým medem! Pěkně očko za očkem, pěkně řadu za řadou! Nebojte se toho, za pár večerů je to hotové! A vy budete v zimě pěkně v teple...


Detail vzorečku. Vidíte, že je maximálně jednoduchý, ale velmi efektní.

Pokud Vás berou modely ze silné příze, vemte to dvojitě a háčkem č. 6-8. A budete mít model jak ze zahraničních žurnálů. A za pár korun. A originální. A jen vy.


A někdy příště si k tomuto epesnímu nákrčníku uháčknem páreček neméně epesních bezprsťáčků na ručičky.

Držím palce a háčku zdar!



110 komentářů:

  1. Leni, paráda - už jen tu vlnu a můžu se do něj pustit. A na bezprsťáčky se budu moc těšit ...
    Hezký večer .... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Věrko, díky! Hezký večer i Tobě! L.

      Vymazat
  2. Leničko...paráda parádička... !!!! Také se chystám na nákrčník, zítra zakoupím potřebnou přízi a pojedu, jak říkáš každý večer a budu na zimu připravená ☺ Měj se fajn, pa pa a princezničce pusinku, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti, tak to budem fešandy onákrčníkovaný všechny :o) princezničce vyřídím a předám, pá, L.

      Vymazat
  3. miluji tvoje návody. Vše se zdá tak jednoduché.:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také moc děkuji za srozumitelně napsaný postup a jen co bude čas,pustím se do toho ...:-)




      Vymazat
  4. Jé, Leni, mám v krabici nevyužitou jakousi fialovou vlnu, tohle asi zkusím! To se mi bude hodit.A tohle háčkovat umím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, Binko, to jsem ráda, že jsem se Ti zrovínka trefila do toho, co umíš :-) pá, L.

      Vymazat
  5. Leni děkuji za návod.Musím do galenterky pro nějakou hezkou vlnu a pustím se do něj:-)Krásné dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věrko, a už utíkej :o)! Pá, L.

      Vymazat
  6. Leni,díky za návod....až přijde čas,jdu do toho

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jíťo, no já myslím, že čas už je skoro tu! L.

      Vymazat
  7. Skvělý!!! Chtěla jsem zkusit sice jiný a jeden zase úplně jiný mám hotový, ale myslím, že nákrčníků není nikdy dost, tak proč se nepustit do tohoto ;-) Já jak od října do dubna nechám krk holý, tak mě hned škrábe v krku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jani! Mám to stejně, šátků, šál a šálek se u mě nedopočítáš :o) pá, L.

      Vymazat
  8. Super především pro nové háčky co jsem si teď zakoupila.

    OdpovědětVymazat
  9. Leni,ten vzoreček je opravdu krásný,člověk by ani neřek,že je to kombinace sloupků a oček.Moc,moc děkuji,jsem stále anonym,ale už dávám pomalu dohromady svůj blog.PC a jÁ nejsme moc kamarádi a tak čekám vždycky na děcka a krůček po krůčku se rodí...Mám jen strach z fotek,máte všichni tak pěkné fotky,barvy,no budu se učit i tu....Poslala jsem ti SZ na FB.Tak ještě jednou moc děkuji za návod,Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Evčo, a gratuluju k odvaze!!! Už se těším, jak si u Tebe taky počtu, pokouknu a něco pěkného se dovím a naučím! Pá, L.

      Vymazat
  10. Krásný, asi vypářu ten rozdělanej šátek, tohle se mi jeví mnohem zajímavější :-)
    a rychle sem s tím návodem na ty bezprsťáky - všude obdivuji a sama nezvládnu.
    pa Leni
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věrko, tohle je takový univerzální kus, myslím :o) bezprsťáčky musím ještě zpracovat, tak trpělivost prosím! Pá, L.

      Vymazat
  11. Leničko úžasný popis-akorát pro mě:-)Děkuji za návod!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, díky a nemáš vůůůbec zač! Pá, L.

      Vymazat
  12. Leni, tvé návody jsou naprosto dokonalé a tak super popsané, že mám pocit, že bych to podle nich měla zvládnout i já jakožto háčkovací antitalent:-). Ten nákrčním mě láká moc, mě snad i donutí sehnat přízi a háček a zkusit to...kdoví, třeba se k tomu odhodlám a v zimě se ozdobím vlastnoručně vytvořeným nákrčníkem (teda pro jistotu jsem zrovna včera jeden i zakoupila - to kdyby se mi dílo nepodařilo nebo na něj nestihlo dojít:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Petro, díky moc! Taková slova mě vždycky moc potěší, mám pocit, že opravdu předávám něco dál! Budu držet palec, ať se Ti nákrčník podaří. Pá,L.

      Vymazat
  13. Leni, máš to vymakané, nejaké klbká mám nasyslené a na nákrčník sa tiež chystám, ale tešíííím sa na ten tvoj epesní návod na háčkované bezprsťáky. Mám rozháčkovanú šálu pre kámošku, tak keby zostal matroš, vyrobila by som jej aj bezprstačky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Reni! Bezprsťáčky budou epesní ve své jednoduchosti a dostupnosti i pro začátečníky, protože o to tu přece běží! Pá, L.

      Vymazat
  14. Že bych si letos konečně uháčkovala? Děkuji za návod. Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, to si ani nemala ukázať.... Dcéra mi stojí za chrbátom a píli mi uši nech jej uhačkujem takúto krásu, že nechce na zimu šál ale nákrčník. Nezostáva mi nič iné, len zobrať do ruky háčik a trénovať, trénovať.....
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) joj, tak to mě pobavilo... tak hodně štěstí při tréninku! Pá, L.

      Vymazat
  16. Leni, to je nádhera!!! Určitě zkusím a těším se hlavně na druhý nákrčník pro malou! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá moc hezky, ale holky nákrčníky nosit nechtějí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to je skoro škoda, přijde mi praktičtější než šály. Ale proti gustu žádný dišputát, jak se říká :o)

      Vymazat
  18. Leni, zase parádní věc! Na nákrčník, resp. hlavně taky něco pro mě, se chystám. Už mám dokonce vlnu. Ještě by to chtělo víc času (a to jsem na RD)...Těším se na verzi pro děti. Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Adri, díky moc! Čas je taky moje nedostatkové zboží, a jen háček mi pomáhá udržet si v těch skrovných chvílích volna zdravý rozum :o) pá, L.

      Vymazat
  19. Leni, v prvej rade Ti ďakujem za návod, perfektný,... ako všetky Tvoje návody :)
    Tiež neznášam čiapky a veľmi dobre si popísala svoje pocity pri ich nosení, mám ich aj ja. Tento nákrčník si určite urobím aj pre seba, vyzerá jednoducho, ale to je tým, že Ty to dokážeš detailne popísať.
    Chňapky mám už dokonca 2, no ešte som ich neodfotila, ale určite Ti pošlem mailíkom. Týmto ďakujem aj za ne, za návod, ktorý som pochopila hneď, aj keď predtým som si to video púšťala aj 10x a nedokázala som ho usledovať.
    Krásny deň Ti prajem a ešte veľa užitočných návodov, veľmi mi /a zrejme aj iným dievčatám/, pomáhajú.
    Zdenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Zdeni! Moc děkuju za krásná slova, která mě vždycky nakopnou k dalšímu tvoření a novým návodům pro všechny, jako jsi Ty. Fotka chňapky mailem dorazila a je prostě krásná, moc se Ti povedla!!! Možná dám postup i sem, aby si mohli i jiní uháčkovat. Díky ještě jednou a pá, L.

      Vymazat
    2. Len kľudne daj, určite sa bude páčiť aj iným dievčatám.
      Leni, zaslúžila by si si za svoje návody "Řád zlatého háčku", vidím, že nielen mne pomáhajú :)

      Vymazat
  20. Děkuji za Tvé návody, zase jeden super, jednoduchý, ale efektní. Už se těším, až začnu. A nemůžu se dočkat návodu na ty bezprsťáky, jedny jsem sice už uháčkovala, ale nějak to není ono. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, tak doufám, že Tě s těmi bezprsťáčky nezklamu :o) L.

      Vymazat
  21. Lenko, ty jsi proste bozi.
    Ja se tu uz par dnu morduji s jakymsi takovym a pokazde se to vraci do stavu klubka. Ted uz to pujde mnohem lepe. Dikec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a rádo se stalo, snad se Ti teď už opravdu bude pracovat líp ;o)

      Vymazat
  22. Leničko, geniální (jako vždy!). Moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
  23. Prima nápad.U pleteného mi to bylo jasné tak ted i u háčkovaného.Díky.Radka.

    OdpovědětVymazat
  24. Leni parádní nákrčník.Taky mám v plánu si letos nějaký spáchat :o)Přízi už mám koupenou dokonce i jen se k tomu nějak nemůžu dokopat :o)))Už se těším na další tvé nápady a výtvory.Měj se krásně Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti, já jak si koupím nějakou vlnku, hned jí musím zpracovat, takže mě v nejbližším době čeká fakt spousta práce :-) L.

      Vymazat
  25. To je vyborny napad a supr navod! Diky za vsechny navody a napady. O dlouhych (pod)zimnich vecerech se nebudu nudit! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Petro, já doufám taky ne :o) L.

      Vymazat
    2. Uz jsem se do nakrcniku pustila a radostne to pribyva... :D Doufam; ze ho budu moct vyzkouset hned v tydnu - kdyz i zima ma ted generalku... :D Jeste jednou diky! A musim rict; ze tenhle blog je jednim z nejhezcich ceskych blogu o hackovani! :D

      Vymazat
    3. No tak to je super, chválím :o) já myslím, že ho užiješ až až! Pá, L.

      Vymazat
  26. Dobrý večer Leni, super návody jsem začátečnice, zkusím, vypadá to lehce, už jsem podle vašeho návodu dělala čepičku pro malou a dopadla celkem dobře, akorát jsem jí udělala troch těsnější ale neva. hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jednoduché to je, určitě zvládnete! L.

      Vymazat
  27. Ahoj Leni...nebyla jsi dneska se svou malou fešandou na Arkádách? Mám pocit, že jsem tě tam zahlédla... pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marti, no to byla! Byly jsme kupovat botičky a pak nahoře v McDonald´s na obědě :o) no ten svět je opravdu malý :o)

      Vymazat
    2. No vidíš ☺, já jsem si to myslela, žes to ty, podle tvé fotky. Ale měly jste holky tak naspěch, jen jste kolem mě jen prolétly a než jsem si to v hlavě stačila srovnat, byly jste už někde pryč. Jinak bych se snad i osmělila a oslovila tě. Třeba někdy příště ☺, mějte se fajn holky moje, pa pa Martina

      Vymazat
    3. No tak to je mi líto, byly jsem tam už před obědem a doma starší syn nemocný na nás čekal, tak jen botičky, něco rychle zakousnout a zase domů. Díky a pá! L.

      Vymazat
  28. Lenčo, určitě vyzkouším! :-) Eva M.

    OdpovědětVymazat
  29. Lenka, na nákrčníkoch tento rok fičím ako blázen! príjemné nosenie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já, už mám tři :-) díky, Tobě též! L.

      Vymazat
  30. Leni, ten je užasnýýý ten by sa mi hodil.

    OdpovědětVymazat
  31. pěkný večer Leni, nemáš tam někde náhodou nějakej lehkej návod jak mám uháčkovat ponožky?? Přítel po mě chce ponožky a potřebovala bych nějakej lehkej návod. Pěkný večer a zasněžený víkend Silvie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Silvie, návod na ponožky mám, ale že by byl zrovna jednoduchý... háčkované ponožky nejsou tak úplně jednoduché, jestli už za sebou nemáš pár trošku náročnějších věcí, mohla by ses s tím trápit. Když tak mi napiš přímo na mail a já Ti to pošlu a uvidíš... pá, L.

      Vymazat
    2. Leni posílala jsem ti e-mail, nevím zda ti došel, kdyžtak se jukni, už jednou jsem ti do e-mailu psala a nedošla mi odpověď, děkuji Silva

      Vymazat
  32. Lení, je nádherný!
    Mám chuť ho zkusit, ale je to na mě asi moc velké sousto!
    Nikdy jsme nic tak velkého neháčkovala, ale možná ta nedokonalost by se v tomto mohla ztratit;-)
    Pro začátek jsem vytáhla jehlice a trénuji zručnost na čepičce ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ilonko! Jé, vůbec se neboj, nákrčník je velký jen rozměry, ale rozhodně ne náročností :o) jdi směle do toho, jak píšeš, případná nedokonalost se tam bezva schová, ale myslím, že to zvládneš bez nich :O) a řekla bych, že je to určitě jednodušší než čepička! L.

      Vymazat
  33. Milá Leni, moc tě obdivuji, jsi naprosto úžasná.Tvoje podrobné návody jsou perfektní. Už se moc těším na návod na nákrčník pro malé slečny.Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Dětský nákrčník bude snad ještě tento týden. Pá, L.

      Vymazat
  34. Leni, psala jstem ti na e-mail, nevím zda ti došel, mohla bych tě porrsit o návaod na ty ponožky?? docela mě to háčkování začallo bavit :) kdyžtak můj e-mail je silvie.homm@seznam.cz děkuji Silva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Silvo, bohužel mi všechny Tvoje komentáře spadly do spamů, všimla jsem si toho až dnes, takže napravuji a ponožky posílám :o) hezký den a háčku zdar! L.

      Vymazat
    2. Ahoj Leni moc se omlouvám ale e-mail od tebe mi nepřišel, nevím proč ale nějak mi to tu furt blbne, zkus mi to poslat na Mac.Silvie@seznam.cz mockát děkuji a přeji krásný nvý rok plný nvých nápadů :)Silva

      Vymazat
  35. Dobrý večer paní Lenko, žasnu nad vašim talentem a fantazií! Jste prostě užasná, takové zlaté ručičky bych chtěla mít taky :) Jsem začátečník a háčkuji jen jednoduché čepičky,ale má dceruška mě motivuje, abych se víc snažila a proto bych se chtěla pokusit o pončo...neměla by jste nějaký návod? Nevím si rady s rozšiřováním a vůbec jak háčkovat. Kdyby vás to moc neobtěžovalo, nezveřejnila by jste nějaký návod? Myslím, že by se hodil i jiným maminkám :)

    Děkuji za odpověď a přeji krásný večer a následně pěkný víkend, Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Pavlo (s dovolením tykám, tady u mě je to dovoleno :D), moc děkuju za všechna ta krásná slova, co jsi mi napsala. Pončo jsem bohužel ještě neháčkovala, takže to nemám vyzkoušeno, ale zkus se podívat na www.mimibazar.cz, sekce Návody, do vyhledávacího políčka zadej Pončo a vedle vyber sekci Háčkování, vyjede Ti toho spousta. Držím palce, ať se dílo podaří! L.

      Vymazat
  36. Paní Lenko, vzor se mi moc líbí, už jsem uháčkovala jeden nákrčník ale mnohem širší - na jedno obtočení. Ale jen se chci zeptat, také spojování řad se vám posouvá, takže pak vzniká pohledově "šikmý spoj" ? Alespoň mně to tak pořád vychází ? Nemůžete nafotit ještě jak se vám spojují jednotlivé řady ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už jsem na to přišla, že jsem to dělala špatně a proto jsem měla viditelný šikmý spoj.....člověk se stále učí a učí. Alena

      Vymazat
    2. Než jsem stačila odpovědět, přišla jste (jsi) na to sama :o) šikmý spoj opravdu vzniká, zkoušela jsem to i tak, aby byl rovný, ale moc tam "houstla" oka a nebylo to hezké, tak jsem to udělala takto a vypadá to líp. Ale když se nákrčník obleče, tak to vůbec není znát, jen při hooodně blízkém ohledání ;o) háčku zdar! L.

      Vymazat
  37. Souhlasím, nakrčník je kouzelený :-) Jen mám podobný problém - ten spoj mi vychází taky tak nějak šišatě. A bohužel jsem jako naprostá začátečničce nepřišla na to, co dělám špatně :-( Moc prosím o radu nebo foto jak to udělat správně, děkuji. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to při bližším shlédnutí je šikmé, protože se to v každé řadě posunuje o jedno okénko, ale já dělala chybku,bylo to hodně viditelné a i se mi to nějak kroutilo, ale u druhého nákrčníku už to dělám dobře a vzor na sebe navazuje plynule. Takže určitě se vám také zadaří, popsané p.Lenkou je to dobře :-). Alena

      Vymazat
  38. Ano, paní Lenka má krásné návody :-) jen jsem jako začátečnice přesně nevěděla co znamená - přejdeme pevným okem pod vedlejší řetízkové oko, ale z reakcí jsem nyní uznala, že to asi háčkuji dobře :-) :-) děkuji :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano to je to oko u vedlejší kostičky - mezi DS, dělalo mi to problém, dělala jsem to pevné oko v té samé kostičce co jsou 3 ŘO na začátku další řady a to bylo špatně, musí se přejít pevným okem do druhé kostičky. Někdy to vypadá jednoduše a pak se člověk na tom zasekne. Ono to prostě dělá jiný spoj.....Chtělo to možná nafotit ještě spojení další řady :-) Alena

      Vymazat
  39. Dobrý den Lenko, máte krásné návody, moc ráda bych to vše vyzkoušela, bohužel mi chybí čas a hlavně začínám s háčkování, tak to trvá, ale zvládla jsem už krásnou čepičku :-)pro moji princeznu. Píšu protože si nevím rady, když háčkuji něco rovného, jako třeba nákrčník, tak nevím jak mám otočit práci, jak všude v návodech píšou, abych to neháčkovala z rubu, jestli mi rozumíte?? Nikde jsem to nenašla a tak so obracím na Vás, jestli mi poradíte???Děkuji Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, napište mi na mail havlicek.lenka@seznam.cz, tam bude víc prostoru Vám (Ti, jestli to nebude vadit ;D) to vysvětlit. L.

      Vymazat
    2. Dobrý den Lenko, hned jsem Vám obratem odesílala mail, ale zatím jsem nedostala ještě odpověď, tak nevím jestli k Vám dorazil?? Můj mail je markovlu@centrum.cz, kdyžtak to zkusím ještě jednou. Moc díky Lucie

      Vymazat
  40. Dobrý den,
    občas projíždím internet a hledám návody na háčkované věci, narazila jsem na Váš nákrčník a hned jsem se do něj pustila :) Neháčkuji dlouho a návod se mi zdál vcelku jednoduchý, na to, jak super vypadá výsledek :)
    Akorát se mi objevil problém, tak mi třeba poradíte, abych byla zas o něco chytřejší :) Při spojování pevným okem mi na konci řady vznikne mezi prvním a posledním dlouhým sloupkem větší mezera než mezi ostatními sloupky a bojím se, že v konečném výsledku to bude poznat...

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  41. Začalo sněžit takže jdu na to moc díky za návod, ještě se mi líbí tenhle vzorek http://margauxelena.typepad.com/tentenknits/2009/10/5th-avenue.html, ale nevím jak na to :-(.

    OdpovědětVymazat
  42. Leni, dekuji za supr návod na nákrčník, neodolala jsem a půlka už je hotová.
    Jen v tom vedru vypadám trochu jako blázen s Rozháčkovanym huňatým nákrčníkem na klíne, ale na zimu bude nepostradatelný.
    Díky a přeju krásný den. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  43. už dva dni hladám jednoduchú vzorku na nákrčník, škoda že som neobjavila včera, už som začala pliesť, ale toto určite vyskúšam, myslím že by ako jarno-letná varianta mohol byť pekný aj z hawai priadze

    OdpovědětVymazat
  44. Leni, nádhera - jako všechno od Vás ;-) Jen nevím, jestli jsem přehlédla nebo jestli je tu už i návod na ty bezprsťáčky? Díky moc Evča

    OdpovědětVymazat
  45. Leni, dokončuji nakrčník pro velké holky. Zase tě musím chválit, jsi prostě jednička.Mám závislost na Tvůj Blog.Moc si vážím a děkuji, že jsi i ta Tvoje krásná holčička

    OdpovědětVymazat
  46. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj Lenko, je skvělé, že tady máte takové návody. Nákrčník vypadá skvěle. Mohla bych Vás moc poprosit, jestli byste nepřidala i návod pro bezprstové rukavice k tomuto nákrčníku? prosím prosím prosím :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Dobry den Lenko, moc dekuji za navod. Vzorecek je uzasny a udelala jsem nakrcnik z prize Helena od Vlniky, je to efektni strapata prize, leskne se a holky jsou v tom jako princezny z pohadky. Udelala jsem jeden a rodina si objednala dalsich 5, takze chladnym vecerum zdar a vam dekuji. Vzala jsem to z Heleny hackem cislo 10 kombinace ruzova bila a super.

    OdpovědětVymazat
  49. Krásny nákrčník, aj ja som sa ho pustila háčkovať, ale niečo robím zle, už som ho trikrát spárala, lebo mi to nejde poriadne ako má, ide mi to tak do špicu :( nechápem,kde robím chybu.

    OdpovědětVymazat
  50. Sice už je snad po zimě, ale do tohoto nákrčníku se pustím. :-) Odpoledne koupím nějakou vlnu a začnu :-)

    OdpovědětVymazat
  51. nákrčníky som robila podľa vášho návodu, sú veľmi krásne, len jeden problém ma trápi, spoje sú dosť výrazné, ako prosím ukončiť radu? ukončujem presne podľa návodu no tvorí sa mi taký pás potom na nákrčníku :(

    OdpovědětVymazat
  52. nemam vo zvyku komentovat, ale u Vas musim....Vase prace su neskutocne nadherne, velmi rada si ich prezeram a skusam podla navodov, no niektore su pre man tazke a pochybujem, ze to dakedy zvladnem...Ste uzasna sikulka....Majka

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj Leni,tve návody jsou super :)). Mohla bych poprosit o navod na hackovane ponožky? ?? Na netu jsou jen grafické návody a moc je ještě cist neumím a už jsem z toho celkem zoufala :(. Tady je muj email pro případ ze bys byla tak hodna a nějaký srozumitelný návod mi poslala :). Moc děkuji. Míša (Jeklova.Michaela@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  54. Hurá,povedl se a je pěkný,poprvé jsem něco háčkovala nějakým vzorečkem (teprve se učím základy) a ono to podle návodu šlo samo!Děkuji za krásný,snadno pochopitelný návod!

    OdpovědětVymazat
  55. Dobrý den,prosím o radu. Háčkujete v řadách do oko,nebo pod oko? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  56. Bingo. Tohle jsem hledala. Skvělé. Hned večer se do něj pustím :3

    OdpovědětVymazat
  57. Leni, prosím o radu, u nákrčníku se mi šev tvoří šikmo, jak na to? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  58. Leni, prosím o radu, u nákrčníku se mi šev tvoří šikmo, jak na to? Děkuji Jana Grossová

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj, Lenka :) dakujem za skvely a jednoduchy navod :) nakrcnik hotovy :) drzim labky do dalsieho tvorenia :)
    Majka :)

    OdpovědětVymazat
  60. prosim neviete mi doporucit nejake video s postupom. bohuzial sa mi nedari uhackovat vzorku podla pisaneho navodu.

    OdpovědětVymazat
  61. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!